Vardes saraksts

Rvīns Varde

Daudzšķautņainais erots

Nr. 1

Viņa muļķīgi un manierīgi gorījās un, pat kad es iekļuvu viņā dziļāk, aiz izbīļa nekādi nevarēja beigt. Kur nu. Droši vien viņai tas šķita kaut kas pretdabisks. Nogalināja taču Kazahstānā ukraiņu sieviete vīru latvieti par to, ka viņš otrajā laulības gadā beidzot piespieda to paņemt viņa pimpi mutē. Nosita ar cirvi. Man ļoti gribējās, lai Soņa beigtu – šajā neveiklajā pozā, ar nolaistām līdz potītēm biksēm un apakšbiksēm, ar tumšu matu kušķi starp kājām, kautrīguma un neizpratnes izķēmota –, tāpēc es sāku skūpstīt viņu tur. Zināt, ko viņa izdarīja? Viņa iemanījās visu sabojāt – sāka čukstus murmināt: “Edik, ko tu dari, Edik, ko tu dari, Edik, ko tu dari?” Nevaru ciest, ja mani sauc par Ediku. “Ko es daru, neko sliktu, daru tev labu, patīkamu tev daru,” es sacīju. Viņa stulbi stāvēja, atbalstījusies pret sienu, joprojām ar nolaistām biksēm un apakšbiksēm. Piepeši sadusmojies, taču to neizrādot, es uzrāvu viņas lupatas augšup un aizvilku viņu tālāk.

Лимонов, Э. Это я – Эдичка. М.: Конец века, 1992


Nr. 2

Ar savu sieviešu valodu sievietes rada troksni. Vīrieša prāts nevar nefiltrēt un neanalizēt informāciju – tas ir optimizēts šādām darbībām. Informācija, no kuras nekas neizriet, vīrietī izraisa diskomfortu. Lai sieviete apzinātos, kādu efektu viņas muldēšana izraisa vīrietī, viņai jāiztēlojas šāda aina: viņa gatavo savas dzīves ēdienu, salikusi sastāvdaļas uz galda, un pēkšņi parādās desmit milzīgu, zaļu mušu, kas sīc un sēžas virsū te ēdienam, te sievietei. Jā, spēcīgs diskomforts.

Морозов, С. Б. Секс и ранг


Nr. 3

Bet viņš visu dzirdēja. Viņš dzirdēja, kā viņa, velkot nost kleitu, čaukstināja zīda audumu, kā viņa ar basām kājām pieskārās grīdai, viņš dzirdēja, kā viņa berzē ar roku savu kāju. Viņš juta, ka ir vājš un jebkurā mirklī aizies bojā, un tādēļ bez pārtraukuma lūdza Dievu. Viņš juta kaut ko līdzīgu tam, kas bija jājūt tam pasaku varonim, kuram vajadzēja iet neatskatoties. Šajā mirklī viņa sacīja: “Paklausieties, tas ir necilvēcīgi. Es varu nomirt.” – “Tūlīt pat,” viņš sacīja un, paņēmis cirvi labajā rokā, uzlika kreisās rokas rādītājpirkstu uz celma, pacēla cirvi un cirta ar to zemāk par otro falangu. Pirksts aizlēca vieglāk nekā tāda paša biezuma malka, apmeta kūleni un nokrita uz celma malas, bet tad uz grīdas.

Толстой, Л. Н. Отец Сергий


Nr. 4

Pets un Moira ir gardēži, un viņu pirmais randiņš notika ēdot. Bet viņi nekad nesasaistīja ēdienu ar seksu, līdz noskatījās filmas “Toms Džonss” ainu, kurā divi topošie mīļākie savaldzināja viens otru pie uzklāta galda. Reiz, vakarā pārnācis mājās, Pets uzgāja Moiru viņu gaidām gaitenī. [..] Iesākumā viņš atteicās. Sacīja, ka tas ir muļķīgi, ka viņš ievēro diētu, piedevām – var ienākt kaimiņi. Moira iesmējās, neklausījās viņa iebildumos un vienkārši iebaroja viņam garneli. Pets izgāja no istabas, bet Moira turpināja ēst maziem kumosiņiem. Beigu beigās viņš atgriezās un izdzēra glāzi vīna. Pēc tam apēda sauju riekstu. Bet tad nolaizīja karoti ar šokolādes musu, ar ko bija iesmērējis Moiras pēcpuses aizu. Viņi pavadīja pie maltītes trīs stundas, lēnām viens otru ēdot.

Хэймен, С. Сексуальные фантазии. М.: Контэнт, 2000


Nr. 5

Ne velti 7. gadu simteņa ķīniešu literāts Vejs Juns rakstīja: “Īstai skaistulei katrā vecumā piemīt savi labumi. Jaunībā, kad viņai ir 15 vai 16 gadu, viņa atgādina lokanu vītolu, smaržīgu ziedu vai pavasara lietu: ķermenis tai ir tīrs un nevainīgs, sejiņa gluda un maiga. Ziedošā vecumā viņa atgādina sauli, kas spīd debesīs, un mēnesi, kas no augstuma lej savu bālo gaismu... Taču, kad tuvojas vecums un mīlas jūtas viņā vājinās, pie viņas atnāk viedums un dvēseles miers. Tādos gados viņa atgādina izturētu vīnu vai mandarīnu, ko skārusi agrā sarma, vai arī pieredzējušu karavadoni, kurš apguvis visus kara mākslas noslēpumus.

Ивик, О. История сексуальных запретов и предписаний. М.: Ломоносовъ, 2011


Nr. 6

Īrijas ziemeļos uz cilts vadoņa iniciācijas ceremoniju sapulcināja visus. Cilvēki sasēdās aplī. Apļa centrā atveda baltu ķēvi. Valdnieks jeb drīzāk cilvēks, kuram par tādu bija jākļūst, visu priekšā stājās ar viņu dzimumsakaros. Pēc tam ķēvi nogalināja un vārīja, bet valdniekam bija jāapmazgājas ar buljonu (kristības), tikmēr gaļu sadalīja viņa pavalstniekiem (vakarēdiens). Šajā ceremonijā ērmotā veidā savienojas četri rituāli: dzimumakts, slepkavība, kristības un vakarēdiens.

Зверев, И. Причуды многоликого эроса. Воронеж: Научная книга, 2012


Nr. 7

Zināms, ka muļķi un idioti ir ārkārtīgi bīstami: kad viņus pārņem iekāre, viņi metas virsū sievietēm un tās izvaro. Tādas sievietes, kuras tiektos “apprecēt” klaju idiotu, sastopamas reti, tādēļ šie nelaimīgie dzimumtieksmes apmierināšanā sliecas uz “Sodomas grēku” ar dzīvniekiem. Rupja un mežonīga sabiedrība viņus par to sūta uz katorgu, bet nākotnes sabiedrība savās interesēs, apzinoties viņu dzimumtieksmes apmierināšanas vajadzību, pasargājot sevi un savus normālos locekļus no mežonīgas vardarbības, kādu var izraisīt nelaimīgie kropļi, organizēs speciālus “laulību institūtus idiotiem”, kur ārstu uzraudzībā viņiem ļaus nodoties “Sodomas grēkam”... Viņiem to vajag, dzīvniekiem tas nekaitē un sabiedrībai ir noderīgi!

Громан, С. Всебрачие будущего (Пантагамия). М.: Мечта и жизнь, 1908

Raksts no Aprīlis 2020 žurnāla

Līdzīga lasāmviela