Lielais muzejs
RL sērfo

Pauls Bankovskis

Lielais muzejs

Lielais muzejs
thebiginternetmuseum.com
 

Nav tā, ka reklāmas industrijā strādājošie nodarbotos vienīgi ar lietām, par kurām viņiem maksā, censtos kontrolēt ļaužu apziņu ar atļautiem un neatļautiem paņēmieniem, bet vaļasbrīžos, kā tas bija lasāms Frederika Beigbedera romānos, vienā laidā šņauktu kokaīnu un nodarbotos ar gadījuma rakstura seksu. Nēderlandes reklāmisti brīvajā laikā izveidojuši muzeju, kas pieejams internetā. Šāda izvēle ir pamatota, jo arī muzejs veltīts vienīgi internetam un tā vēsturei. Līdzīgi, iespējams, sociālo tīklu ietekmē arvien lielāku popularitāti gūstošiem “tautas muzejiem”, kuriem eksponātus var piedāvāt ikviens (Latvijā tāds ir 2014. gadā ieplānotais “likteņa lietu muzejs” bijušajā Čekas mājā), arī interneta muzejam savus ieteikumus vai eksponātus var sūtīt ikviens... interneta lietotājs. Jābrīnās, ka šāda iecere nav dzimusi jau agrāk, jo kopš brīža, kad daudzi no mums sāka izmantot e-pastu vai pirmoreiz izdzirdēja 56 kilobitu iezvanpieejas modema čerkstēšanu, slēdzoties pie tālruņa līnijas, patiesi nu jau, šķiet, ir pagājusi vesela mūžība.